The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany. – Myriam Xcareth Contreras Petlacalco
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco
Diplomová práce
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
The influence/role of company’s - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. The case of juwi AG, Germany
Anotace:
Komunikace je nejdůležitějším aspektem společenské odpovědnosti firem (CSR). Společnosti musí být společensky odpovědné, ale také musí o svém úsilí informovat své cílové publikum. Jsou-li iniciativy CSR adekvátně zprostředkovány všem zainteresovaným stranám, mohou přinést potěšující výsledky. Podle marketingové literatury jsou sociální média mocným a efektivním nástrojem dlouhodobé komerční komunikace …víceAbstract:
Communication is the most crucial aspect of corporate social responsibility (CSR). Companies must be socially responsible, but they must also inform their target audience about their efforts. If CSR initiatives are adequately conveyed to all stakeholders, they can produce gratifying results. According to marketing literature, social media is a powerful and effective instrument for long-term commercial …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2022
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CONTRERAS PETLACALCO, Myriam Xcareth. \textit{The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/k7fcq2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88023
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić