Ing. Marek Pětioký

Disertační práce

Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích

Methodology for assessing the condition of tension clamps Skl14 in operated lines
Anotace:
Práce analyzuje problémy týkající se pružných svěrek Skl14, především korozní úbytky materiálu pružných svěrek na železničních přejezdech, případně v tunelech a jejich vliv na velikost svěrné síly a dále analyzuje praskání pružných svěrek Skl14 v obloucích malého poloměru. Cílem práce je nalezení metodiky, která by vedla k jasnému rozhodování o výměně, případně ponechání pružných svěrek v koleji a …více
Abstract:
The thesis analyzes problems related to tension clamps Skl14, especially corrosive losses of tension clamps material at railway crossings or in tunnels and their influence on the clamping force. The aim of this work is to find a methodology that would lead to a clear decision about replacement, eventually leaving flexible clamps in the track and analyzing the causes of problems
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Bohumil Culek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pětioký, Marek. Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích. Pardubice, 2020. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Doktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky