Komunikační plán divize SBU XY společnosti Z a.s. – Marcela Josefíková
Marcela Josefíková
Bakalářská práce
Komunikační plán divize SBU XY společnosti Z a.s.
The Communication Plan of SBU XY of Company Z a.s.
Anotace:
Účelem této práce je návrh komunikačního plánu divize XY společnosti Z a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, prvky komunikačního plánu, analýzami a popisem B2B trhů. Praktická část je nejprve zaměřena na činnost divize, její produkty a technologie, následně analyzuje současnou komunikaci divize, dodavatele, zákazníky a konkurenty. Součástí praktické části je návrh komunikačních aktivit …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to suggest a communication plan of division XY of company Z a.s. The theoretical parts deals with marketing communication, elements of the communication plan, analysis and description of B2B markets. The practical part is initially focused on the activities of the division, its products and technology, subsequently analyses current communication, suppliers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Josefíková, Marcela. Komunikační plán divize SBU XY společnosti Z a.s. . Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Vliv pokročilých služeb na B2B trhu na regenerativní udržitelnost
Milan Rejman -
Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B
Nikola Buchwaldová -
Online komunikace na trhu B2B a její význam u firem zaměřených na oblast průmyslu
Michaela Večeřová -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu
Barbora Balcarová -
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Yana Prymak -
Marketingové nástroje na trzích B2B
Michaela SLABOVÁ