Werbung und ihre Wirkung auf die Verbraucher – Laura SLANÍKOVÁ
Laura SLANÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Werbung und ihre Wirkung auf die Verbraucher
Advertising and its influence on consumers.
Abstract:
This bachelor thesis consists of two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part focuses on basic concepts in advertising, advertising language, colours and the position of men in advertising. The practical part deals with the analysis of the Czech company Datart and the German company Saturn in terms of the appearance of recommenders, colours or specific language.Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy v reklamě, reklamní jazyk, barvy a postavení mužů v reklamě. Praktická část se zabývá analýzou české společnosti Datart a německé společnosti Saturn z hlediska vzhledu doporučovatelů, barevnosti reklamy či specifického jazyka.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLANÍKOVÁ, Laura. Werbung und ihre Wirkung auf die Verbraucher. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
German: teaching focus / German: teaching focus
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk reklamy
Zuzana CHALUPOVÁ -
Jazyk reklamy
Tereza BÁRTOVÁ -
Mediální obraz maskulinity ve vybraných českých reklamách
Martina Kotulová
Názov
Vložil
Vložené
Práva