Bc. Lukáš Peteráč

Diplomová práce

Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B

Online marketing strategy of the social network LinkedIn for B2B
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit novou online marketingovou strategii pro budování značky firmy Inago Digital pro její sociální síť LinkedIn. V teoretické části autor popisuje definice online marketingu a zároveň seznamuje čtenáře se současnými trendy v B2B online marketingu. Dále je popsán model SOSTAC, který slouží k vytvoření chronologického marketingového plánu a skládá se z 6 částí. Praktická …více
Abstract:
This master thesis focuses on creation of new online marketing strategy for brand building of the company Inago Digital on LinkedIn. In the literature review, the author describes the definition of online marketing and also acquaints the reader with current trends in B2B online marketing. Furthermore, the SOSTAC model is described, which serves to create a chronological marketing plan and consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Peteráč, Lukáš. Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta