Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B – Bc. Lukáš Peteráč
Bc. Lukáš Peteráč
Diplomová práce
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Online marketing strategy of the social network LinkedIn for B2B
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit novou online marketingovou strategii pro budování značky firmy Inago Digital pro její sociální síť LinkedIn. V teoretické části autor popisuje definice online marketingu a zároveň seznamuje čtenáře se současnými trendy v B2B online marketingu. Dále je popsán model SOSTAC, který slouží k vytvoření chronologického marketingového plánu a skládá se z 6 částí. Praktická …víceAbstract:
This master thesis focuses on creation of new online marketing strategy for brand building of the company Inago Digital on LinkedIn. In the literature review, the author describes the definition of online marketing and also acquaints the reader with current trends in B2B online marketing. Furthermore, the SOSTAC model is described, which serves to create a chronological marketing plan and consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Peteráč, Lukáš. Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
Karel Havlíček