Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole – Jitka GOLÁŇOVÁ
Jitka GOLÁŇOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
The Child in Foster Care in the Interaction with the Teacher in Kindergarten
Abstract:
Tématem bakalářské práce je dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole. Bakalářská práce si klade za cíl získat základní informace o specifických projevech chování dětí umístěných do náhradních rodin, vyskytujících se při interakci s učitelkou v prvotní sociální instituci. Teoretická část, podložená studiem odborné literatury, se snaží ukázat důležitost rodiny a její výchovy …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Children in Foster Family Care in Interaction with a Kindergarten Teacher". The goal of this thesis is to gain basic information about specific behavioral expressions of children that are placed in foster families, while interacting with teacher in their first social institution. The theoretical portion is based on scholarly literature that is trying to point out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Simona Vyhnánková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GOLÁŇOVÁ, Jitka. Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Specifické projevy poruch chování u dětí a mládeže
Květoslava VÁCLAVÍKOVÁ -
Přístupy pedagogů k žákům s projevy problémového chování
Michaela HORVÁTHOVÁ -
Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol
Daniel Pokorný -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková