Petra Nováková
Bachelor's thesis
Zlatá krása
Golden Beauty
Anotácia:
Práce se zabývá ideálem krásy ve společnosti a zaměřuje se na toto téma hlavně ve spojení s kulturistikou a oděvy pro ni určenými. Konkrétně analyzuje zlatou éru bodybuildingu, její filozofii a odívání. Cílem praktické části je vytvoření produktové řady sportovního oblečení, která se inspiruje v kráse těla a filozofii zlaté éry bodybuildingu a přenáší tyto principy do současného fitness oděvu. Práce …viacAbstract:
The work deals with the ideal of beauty in society and focuses on this topic mainly in connection with bodybuilding and clothing designed for it. Specifically, it analyzes the golden era of bodybuilding, its philosophy and clothing. The aim of the practical part is to create a product line of sportswear that is inspired by the beauty of the body and the philosophy of the golden era of bodybuilding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Petra. Zlatá krása. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Práce na příbuzné téma
-
Zlatá éra těžké váhy světového profesionálního boxu, 60. - 70. léta 20. století
Rostislav KOHOUT -
Annihilators of the ideal class group of imaginary cyclic fields
Pavel Francírek -
The Portrayal of Ideal Love in LGBTQ+ Genre in Young Adult Fiction
Tereza Marečková -
The Reality of Governmental Subsidies to the Nuclear Industry. How Far from the Ideal?
Natálie Benková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová -
A quest for ideal endohedral fullerenes as candidates for electric field-driven memristors
Lucie Tučková -
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová