Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik **** – Adela Zmeková
Adela Zmeková
Bachelor's thesis
Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik ****
Improvement of Marketing Mix of the Štefánik**** Hotel
Abstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je spracovanie marketingového mixu pre hotel Štefánik****, ktorý ponúka svojím zákazníkom širokú škálu služieb. Bakalárska práca je zložená z dvoch hlavných častí. Teoretická časť je orientovaná na problematiku týkajúcu sa marketingu služieb, konkurencie, ale predovšetkým marketingového mixu vrátane všetkých jeho častí a zvolených analýz. Praktická časť je uvedená predstavením …moreAbstract:
The main objective of this Bachelor work is the processing of the marketing mix for Hotel Štefánik ****, which offers its customers a wide range of services. The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part is focused on issues relating to the marketing of services, competition, and above all, the marketing mix, including all its parts and selected analyses. The practical part begins …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZMEKOVÁ, Adela. \textit{Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik ****}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/k8eqsa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zmeková, Adela. Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik ****. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
Řepová Řepová -
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Andrej Blaha -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
Oksana Malona -
Vliv ekonomických faktorů na podnikání v Lucembursku ve finančním sektoru: úvod do PEST analýzy
Šimon Adam Schilla -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová