Marketingový plán zahradnického centra GreenPoint – Bc. Ondřej Stašek
Bc. Ondřej Stašek
Bakalářská práce
Marketingový plán zahradnického centra GreenPoint
Marketing Plan for Garden Center GreenPoint
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro zahradnické centrum GreenPoint. Práce také zabývá marketingem a marketingovým mixem a především jejím použitím pro zvýšení prodeje. Popisuje konkurenční firmy na trhu v Praze a okolí, vyzdvihuje nedostatky a pozitiva konkurence. Dále se zabývá vývojem trhu jako celku v ČR a Evropě. Na závěr vyhodnocuje ostatní konkurenty a ukazuje řešení …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is to create a marketing plan for horticultural centre GreenPoint. The work also deals with marketing and marketing mix and especially its use to increase sales. It describes competitors in the marketplace in and around Prague and highlights the strengths and weaknesses of the competition. It also deals with the development of the market in Czech Republic and Europe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dgmgx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Petr Novák -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Pamela Čáslavová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová