Návrh zásad věrnostního programu bankovního CRM – Ing. Jiří Brož
Ing. Jiří Brož
Master's thesis
Návrh zásad věrnostního programu bankovního CRM
Proposition of a Loyalty Program CRM in Conditions of a Leasing Company
Abstract:
Tato práce představuje návrh věrnostního programu sestaveného na základě funkčních požadavků leasingové společnosti. Práce předkládá samotný návrh řešení CRM jeho popis a základní funkce. Základem je vysvětlení pojmu CRM jeho začlenění do Marketingu a definování jednotlivých pojmů. Samotný návrh věrnostního programu je založen na detailní analýze potřeb leasingové společnosti a analýz využívaných aplikací …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tuijw/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 11. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Reader: doc. Ing. Vít Fábera, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová koncepce řízení developerských projektů
Matej Varšo -
Marketingová koncepce společnosti Giftisimo
Lucie Brišová -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Kateřina Friede -
Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
Martin Fous -
Marketingová koncepce vybrané obce
Barbora Svobodová -
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů -
Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy
Michaela Kubějová