Adéla Čížková
Bakalářská práce
Reklama pro 21. století
Advertising for the 21st century
Anotace:
Práce se zabývá reklamou pro 21. století. Reklama patří mezi hlavní nástroje marketingového komunikačního mixu a během několika let došlo k jejímu výraznému vývoji, a to především v souvislosti s rozvojem internetu. Ten patří mezi přední reklamní kanál v 21. století. Práce v teoretické části představuje základní marketingové pojmy. V praktické části se zaměřuje na nové formy reklamy. Práce analyzuje …víceAbstract:
The master thesis deals with an advertising for the 21st century. Advertising is one of the main tools of marketing communication mix and during a few years it has been significantly progressed, especially in the relation to the development of the Internet. It is one of the leading advertising channel in the 21 century. The work presents basic marketing concepts in the theoretical part. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9055/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Nové formy reklamy a právo proti nekalé soutěži
Eliška Kratochvílová