Péče o děti mladšího školního věku s vývojovou dysfázií – Kateřina Langpaulová
Kateřina Langpaulová
Bachelor's thesis
Péče o děti mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Care Of Younger School Age Children with Developmental Dysphasia
Abstract:
Téma bakalářská práce se zabývá péčí o děti mladšího školního věku s vývojovou dysfázií. Práce je rozdělena jak na část teoretickou, tak i praktickou. Samotná teoretická část se věnuje především samotné definici pojmu vývojové dysfázie a také její etiologii, klasifikací, diagnostikou i léčbou. V této části jsou i popsány symptomy ovlivňující dopad na osobnost samotného dítěte. Praktická část bakalářské …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the care of children of younger school age with developmental dysphasia. The work is divided into both theoretical and practical parts. The theoretical part itself is mainly devoted to the very definition of the concept of developmental dysphasia, as well as its etiology, classification, diagnosis and treatment. The symptoms affecting the impact on the child's personality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14701
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2023
- Supervisor: Mgr. Štěpánka Lauková
- Reader: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGPAULOVÁ, Kateřina. \textit{Péče o děti mladšího školního věku s vývojovou dysfázií}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/k996d8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
Hana Černiáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
22/9/2023
Kohout, J.
22/9/2023