Názory VŠ studentů na gender mainstreaming – Lucie DOMESOVÁ
Lucie DOMESOVÁ
Bachelor's thesis
Názory VŠ studentů na gender mainstreaming
The view of university students on gender mainstreaming
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou gender mainstreaming, vnímáním rovných příležitostí pro muže a ženy mladou generací. První kapitoly jsou věnovány teoretickému vymezení základních pojmů: gender, pohlaví, genderová role, genderová identita či genderové stereotypy. Více jsou rozvedeny genderové stereotypy vyskytující se v různých oblastech, například na trhu práce v celosvětovém měřítku …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with gender mainstreaming , the perception of equal opportunities for men and women by the younger generation. The first chapters are devoted to the theoretical definition of basic concepts: gender, gender, gender role, gender identity or gender stereotypes. In more detail are described the gender stereotypes occurring in various areas, such as the labor market on a global …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zverejniť od: 14. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOMESOVÁ, Lucie. Názory VŠ studentů na gender mainstreaming. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Gender mainstreaming v České republice
Vojtěch BOK -
Gender mainstreaming v zdravotnické záchranné službě
Pavel DVOŘÁK -
Rovné příležitosti žen na pracovním trhu v České republice
Lucie Pražáková