Eva KROCOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing strategy of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce je vypracována pro společnost Kovohutě Rokycany a.s. na téma "Marketingová strategie vybrané firmy." V úvodu práce je stručně zpracována teorie obecného marketingu, mezifiremního marketingu, marketingu v průmyslu a marketingové strategie. Hlavní část práce obsahuje návrh marketingové strategie společnosti Kovohutě Rokycany. V této části je popsána společnost a následně pomocí …více
Abstract:
This bachelor thesis developed for company Kovohutě Rokycany a.s. deals with "Marketing strategy of selected company." The introduction of the thesis is focused on theory of marketing, business to business marketing, marketing in industry and marketing strategy. The main part of the work includes proposals of marketing strategies of Kovohutě Rokycany. This section of the work describes the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROCOVÁ, Eva. Marketingová strategie vybrané firmy. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/