Bc. Marika Červinková
Bakalářská práce
Analýza výrobkové řady
Product line analysis
Anotace:
Předmětem bakalářská práce „Analýza výrobkové řady“ je rozbor současného řízení výrobkové řady ve všech složkách marketingového mixu a následuje doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě a marketingovém mixu, kde zohledňuji řízení výrobkové řady v jeho jednotlivých složkách. Praktická část analyzuje výrobkovou řadu konkrétního podniku v jednotlivých složkách marketingového …víceAbstract:
The subject of the thesis: “Product line analysis” is the product portfolio control analysis in all parts of marketing mix which makes recommendation for the improved control. The theoretical part treats of the product portfolio and its marketing mix where the product portfolio control in all its parts is targeted. The practical part is focused on the evaluation of the product portfolio analysis in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ze0ee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier