Bc. Marika Červinková
Bachelor's thesis
Analýza výrobkové řady
Product line analysis
Abstract:
Předmětem bakalářská práce „Analýza výrobkové řady“ je rozbor současného řízení výrobkové řady ve všech složkách marketingového mixu a následuje doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě a marketingovém mixu, kde zohledňuji řízení výrobkové řady v jeho jednotlivých složkách. Praktická část analyzuje výrobkovou řadu konkrétního podniku v jednotlivých složkách marketingového …moreAbstract:
The subject of the thesis: “Product line analysis” is the product portfolio control analysis in all parts of marketing mix which makes recommendation for the improved control. The theoretical part treats of the product portfolio and its marketing mix where the product portfolio control in all its parts is targeted. The practical part is focused on the evaluation of the product portfolio analysis in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ze0ee/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier