Šárka Masárová

Diplomová práce

Instagrameři a jejich vliv na popularitu destinace

The influence of Instagrammers on the popularity of destination
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aktuální problematiku influencer marketingu a jeho využití v propagaci cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zjistit, zda má využití influencerů v marketingové kampani vliv na popularitu destinace. Zvláštní pozornost je věnována influencerům na sociální síti Instagram, tzv. Instagramerům.Dílčím cílem práce je poskytnout ucelený pohled na fenomén influencerů a jejich …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the current issue of influencer marketing and its use in tourism promotion. The main aim of this diploma thesis is to find out whether the use of influencers in marketing campaigns influences the popularity of the destination. Special attention is paid to influencers on the Instagram social network, the so-called Instagrammers. The partial aim of the diploma thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Martin Vaško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76188

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch