Sára Maršálová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of a selected company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku LUSH, která nabízí kvalitní a přírodní produkty. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie, marketingový mix, či PESTE a SWOT analýzy. Praktická část se skládá z informací o vybrané firmě, dotazníkového setření a jeho vyhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy of selected company LUSH, which offers quality and nature products. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part explains terms such as marketing, marketing strategy, marketing mix, or PESTE and SWOT analysis. Practical part consists of information about the selected company, questionnaire survey and its evaluation.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.