Vývoj aplikace pro výuku matematiky žáků s mentálním postižením – Bc. Martin BUROŇ
Bc. Martin BUROŇ
Diplomová práce
Vývoj aplikace pro výuku matematiky žáků s mentálním postižením
Development of Internet applications for the educational support of teaching children with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem vzdělávací aplikace pro výuku matematiky. Zaměřuje se na edukaci osob, dětí, žáků s mentálním postižením. Popisuje specifika, přístupy, didaktické zásady a metody výuky osob s mentálním postižením. Vysvětluje proces vývoje, části aplikace a jejich funkci.Abstract:
This diploma thesis deals with the design of an educational application for teaching mathematics. It focuses on educating people, children, pupils with mental disabilities. It describes the specifics, approaches, didactic principles and methods of teaching people with mental disabilities. Explains the process of development, part of the application, and their function.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Lavrinčík, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUROŇ, Martin. Vývoj aplikace pro výuku matematiky žáků s mentálním postižením. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Grafomotorické projevy dětí v předškolním věku s ohledem na mentální postižení
Alžběta Piklová -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Mentální postižení v sourozeneckém vztahu
Jaroslava Hortová -
Informovanost začínajících učitelů o mentálním postižení a jiných duševních postiženích
Markéta Burdová -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Přístup k osobám s mentální retardací během výslechů trestných činů
Barbora Bočková -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková
Název
Vložil
Vloženo
Práva