Úvod do problematiky zpracování signálu ve vysílacím řetězci – Filip Beneš
Filip Beneš
Bachelor's thesis
Úvod do problematiky zpracování signálu ve vysílacím řetězci
Introduction to the signal processing in broadcasting chain
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou zpracování zvukového signálu pro rozhlasové a televizní vysílání s důrazem na dynamické úpravy hudebního signálu v rozhlasovém řetězci. Zabývá se otázkou zásahu do hudebního obsahu a do umělecké práce zvukového mistra.Jsou zde popsány základní dynamické úpravy, princip fungování vysílacího řetězce a speciální část je věnována rozboru částí modulačního procesoru. Práce …viacAbstract:
The thesis deals with the processing of audio signal for radio and television broadcasting with emphasis on dynamics processing of music audio signal in radio broadcast chain. It deals with the question of modifying in the musical content and also the art work of the sound engineer.The basic dynamics processing, the principle of how the transmission chain works and as a special part the analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: Tomáš ZIKMUND
- Oponent: Ondřej URBAN
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 8. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Kolektivní správa majetkových práv výkonných umělců a výrobců zvukových a zvukově obrazových záznamů
Tomáš Buzek -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Analýza zvukové stránky ruského jazyka v komparativním aspektu s češtinou (na příkladu výslovnosti obtížných ruských hlásek „ž“, „š“, „c“, „č“, „šč“ u studentů ruského jazyka na PdF)
Regína Zahradníková -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi
Adam Bláha