Tematika vlastenectví prostřednictvím významných osobností ve výuce Občanské výchovy – Bc. Monika Orálková
Bc. Monika Orálková
Diplomová práce
Tematika vlastenectví prostřednictvím významných osobností ve výuce Občanské výchovy
Theme of patriotism by means of significant personalities in the teaching of Civics
Anotace:
V diplomové práci se zaměřuji na problematiku národní identity a její hledání ve výuce Občanské výchovy. Hlavním cílem mé práce je upozornit na nutnost pěstování národní identity u žáků, což je možné uskutečnit právě ve výuce Občanské výchovy. V teoretické části se zabývám obecnou problematikou vztahující se k tématu vlastenectví, národní identity, nacionalismu, extrémního nacionalismu a životů významných …víceAbstract:
In my diploma thesis I focus on the problems of national identity in the teaching of Civics in primary school. The main aim of my thesis is to draw attention to the necessity of developing pupils’ national identity which is especially possible in Civic education. In the theoretical part, I deal with general problems referring to the topics of patriotism, national identity, nationalism, extreme nationalism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a5aqm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Marta Goňcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Kamila Vajdíková -
Projektová výuka na gymnáziích v Brně
Nela Vicherková -
Projektová výuka ve Výchově k občanství
Štěpán Kyšák -
Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí
Kristýna Pecinová -
Terénní projektová výuka na příkladu současné změny klimatu
Veronika Dufková -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová