Bc. Jiří Sodoma
Diplomová práce
Reklama v sémiotické perspektivě
Advertisment in Semiotic Perspective
Anotace:
Diplomová práce „Reklama v sémiotické perspektivě“ analyzuje reklamní spoty s automobilovou tématikou z pohledu sémiologie. Úvodní část práce poskytuje teoretické znalosti, které jsou pro vypracování následných analýz potřebné. Konkrétně se jedná o znalosti marketingu, reklamy, sémiotiky, znaků, konotace a denotace, nonverbální komunikace a kódů. Všechny tyto znalosti byly čerpány z relevantní literatury …víceAbstract:
This dissertation called „Semiotic perspective of advertising“ analyses advertisment of automobiles in TV spots from the semiotic prospects. The induction of this dissertation serves the theoretical information which is later crucial for creating the actual analyses. Specifically information about marketing, advertising, symbols, konotation and denotation, non verbal communication and codes. All of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace
Peter Polanský -
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Pavla HOLOMKOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Šárka DVOŘÁKOVÁ -
Iconoclasm, semiotics of Leninfall
Maksym Toussaint -
Analýza onboardingu v RPG hrách z pohľadu semiotiky
Viktória Siváková
Název
Vložil
Vloženo
Práva