The Role of New Media in a Modern Marketing Communication – Roman Sarychev
Roman Sarychev
Bakalářská práce
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
Tato práce je věnovaná novým možnostem marketingové komunikace – novým médiím. Především se jedná o sociální sítě, které jsou novodobým nástrojem pro propagaci podniku a jeho produktu. V práci je vymezen přínos nových médií, zejména sociálních sítí pro marketingovou komunikaci v podnikatelské oblasti, pro nové možnosti propagace. Praktická část práce je případovou studií, která je založena na rozboru …víceAbstract:
This work is devoted to new possibilities of marketing communication - new media. Above all, these are social networks, which are a modern tool for promoting a company and its product. The work defines the contribution of new media, especially social networks for marketing communication in the business area, for new opportunities for promotion. The practical part of the work is a case study, which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/grmip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Media and the British Royal Family
Jitka Thirkettle -
Portrayal of African Americans in the Media
Lucie Pernicová -
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček