Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald´s – Michal SVOBODA
Michal SVOBODA
Bakalářská práce
Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald´s
Communications chosen ethical principles to the example of the firm of McDonald's
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etikou ve vztahu k marketingu firem, konkrétně McDonald´s. Marketing korporací může velmi silně ovlivňovat společnost v mnoha rovinách. Proto veřejnost kladně vnímá etickou aktivitu firem a pozitivně hodnotí tyto činnosti. Etické a samoregulační kodexy by měly mířit nad legislativní rámec. Firmám chovajícím se společensky zodpovědně dávají zákazníci častěji přednost. V teoretické …víceAbstract:
The ethics and its relation to marketing activities of the companies, especially McDo-nalds´s company, is the core theme of this thesis. Marketing activities of various cor-porations can influence society in various levels. Society positively percie-ves corporeate social responsibility activities of companies. However, ethic and selfregulation codexes should aim beyond the legal frame. The compa-nies …víceKlíčová slova
CSR PR reklama etika kodex legislativa fast food heirarchie Fair trade benefit holistický stakeholders stockholders desk researsch cause related postmaterialismus fenomén frančíza mcdonaldizace proces byrokracie racionaliza-ce efektivita dehumanizace kvantifikace iracionalita enviromentální hypozéza analýza interpretace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18722
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODA, Michal. Komunikace vybraných etických zásad na příkladu fy McDonald´s. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza motivace zaměstnanců ve firmě Škoda Auto a.s.
Kateřina Pfefferová