Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží – Nikola Adámková
Nikola Adámková
Bakalářská práce
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Merchandising of grocery store
Anotace:
Adámková, N. Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Tato bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu maloobchodní prodej-ny smíšeného zboží na vesnici. Hlavním cílem práce je zhodnocení současného stavu konkrétní maloobchodní jednotky z pohledu merchandisingu a návrh no-vých řešení a doporučení. Stanovených cílů je dosaženo …víceAbstract:
Adámková, N. Merchandising of grocery store. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.This bachelor thesis is focused on the analysis of merchandising in a grocery shop in a village. The main aim of the thesis is to evaluate the current merchandising state of the chosen shop and then to suggest new solutions and recommendations. To achieve the determined aims the study combined several qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Macková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kamila Pirná -
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kristina Hálková -
Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží
Ondřej Kadoch -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Spotřebitelské chování: Proč spotřebitelé nakupují padělané zboží
Layla Hijazi -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš