Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese – Bc. Kateřina Maříková
Bc. Kateřina Maříková
Diplomová práce
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Attitudes of special education students in terms of implicit and explicit cognition: towards the field of special education, pupils with special educational needs and aquired competences to carry out future profession
Anotace:
Diplomová práce „Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese“ se zabývá problematikou postojů studentů speciální pedagogiky k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními potřebami. Je tvořena teoretickou a empirickou částí. Cílem práce …víceAbstract:
The thesis "Attitudes of special education students in terms of implicit and explicit cognition: towards the field of special education, pupils with special educational needs and acquired competences to carry out future profession" deals with attitudes of Special Education students to inclusive education of children with special educational needs. It consists of theoretical and empirical part. The …víceKlíčová slova
IAT implicitní asociační test studenti implicitní kognice vztah vnímání kognice stereotypy speciální potřeby sebevědomí implicitní postoje standard pedagoga speciální pedagog TALIS kompetence/ IAT implicit association test students implicit cognition relationship perception cognition stereotypes special needs self-esteem implicit attitudes standards for teachers special educator
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rp8xc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŘÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kaig5g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Náboženství v implicitní kognici: Nástin využítí paradigmatu sociálně implicitní kognice v kognitivní religionistice
Tomáš Hampejs -
Implicitní a explicitní rasismus vůči romskému etniku v kontextu potřeby kognitivního uzavření, orientace na sociální dominanci a víry ve spravedlivý svět
Ludmila Kašpárková -
Implicitní a explicitní postoje jako dynamické proměnné formující náboženské představy
Lenka Brichová -
Implicitní postoje ke smrti
Anežka ČÍŽKOVÁ -
Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga
Monika TOMČÍKOVÁ -
Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Drahoslava LEHOCZKÁ -
Funkce asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole
Dana Zouharová Lučeničová -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ