Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese – Bc. Kateřina Maříková
Bc. Kateřina Maříková
Master's thesis
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Attitudes of special education students in terms of implicit and explicit cognition: towards the field of special education, pupils with special educational needs and aquired competences to carry out future profession
Abstract:
Diplomová práce „Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese“ se zabývá problematikou postojů studentů speciální pedagogiky k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními potřebami. Je tvořena teoretickou a empirickou částí. Cílem práce …moreAbstract:
The thesis "Attitudes of special education students in terms of implicit and explicit cognition: towards the field of special education, pupils with special educational needs and acquired competences to carry out future profession" deals with attitudes of Special Education students to inclusive education of children with special educational needs. It consists of theoretical and empirical part. The …moreKeywords
IAT implicitní asociační test studenti implicitní kognice vztah vnímání kognice stereotypy speciální potřeby sebevědomí implicitní postoje standard pedagoga speciální pedagog TALIS kompetence/ IAT implicit association test students implicit cognition relationship perception cognition stereotypes special needs self-esteem implicit attitudes standards for teachers special educator
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rp8xc/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŘÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kaig5g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Náboženství v implicitní kognici: Nástin využítí paradigmatu sociálně implicitní kognice v kognitivní religionistice
Tomáš Hampejs -
Implicitní a explicitní rasismus vůči romskému etniku v kontextu potřeby kognitivního uzavření, orientace na sociální dominanci a víry ve spravedlivý svět
Ludmila Kašpárková -
Implicitní a explicitní postoje jako dynamické proměnné formující náboženské představy
Lenka Brichová -
Implicitní postoje ke smrti
Anežka ČÍŽKOVÁ -
Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga
Monika TOMČÍKOVÁ -
Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Drahoslava LEHOCZKÁ -
Funkce asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole
Dana Zouharová Lučeničová -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ