Bc. Kateřina Maříková

Master's thesis

Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese

Attitudes of special education students in terms of implicit and explicit cognition: towards the field of special education, pupils with special educational needs and aquired competences to carry out future profession
Abstract:
Diplomová práce „Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese“ se zabývá problematikou postojů studentů speciální pedagogiky k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními potřebami. Je tvořena teoretickou a empirickou částí. Cílem práce …more
Abstract:
The thesis "Attitudes of special education students in terms of implicit and explicit cognition: towards the field of special education, pupils with special educational needs and acquired competences to carry out future profession" deals with attitudes of Special Education students to inclusive education of children with special educational needs. It consists of theoretical and empirical part. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2016
  • Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta