Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu – Bc. Pavel Sedláček
Bc. Pavel Sedláček
Master's thesis
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Improving e-commerce solution performance with Inbound Marketing analytical methods
Anotácia:
Diplomová práce je věnována tématu Inbound marketingu s důrazem na speciální analytické metody a marketingové taktiky v prostředí elektronického obchodování (e-commerce) a obzvláště pak na jejich roli v efektivním zvyšování obchodní výkonnosti. Teoretická část pokrývá objasnění tohoto inovativního marketignového konceptu, aspekty on-line obsahu, principy internetových vyhledávačů a fenomén e-commerce …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the Inbound marketing topic with focus on special analytical methods and marketing tactics in electronic commerce services (e-commerce) and especially on their role in effective increasing of the main performance parameters of e-commerce projects. The theoretical part is dedicated to explain this innovative marketing concept, on-line content aspects with search engine …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b9f48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza odkazového profilu webu
Linda Hlaváčová -
Analýza a aplikace optimalizace pro vyhledávače internetové stránky
Eliška Kučerová -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal