Bc. Jana Zimrmanová

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci VŠFS,o.p.s.

New trends in marketing communication VŠFS,o.p.s.
Anotace:
Obsahem této práce bylo vymezit hlavní marketingové aktivity, vysvětlit základní pojmy a poukázat na jejich důležitost. Následně poskytnout informace o trendech a novějších formách marketingové komunikace. Teoretická část se zabývala definicemi odborných textů, vyjmenováním marketingových nástrojů a jejich účelu využití. K lepšímu pochopení dané oblasti byly uvedeny příklady z praxe. Nabyté poznatky …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis was define of principal marketing activities, explain of basic terms and demonstrate of its importance. After that information about trends and new forms of marketing communications was provided. The theoretical part dealed with definition of specialized texts, description of marketing tools and their purpose of using. Practical examples were added to better understanding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace