Petra Žáková

Bachelor's thesis

Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi

Identification of Target Customers of the Na Koupališti Compound and Proposal for Communication with the Customers
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků sportovního areálu Na Koupališti v Sazovicích. Jednotlivé cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických měřítek a následně bude navržena komunikace s nimi. Teoretická část bude orientována na odborné informace, které jsou čerpány ze studia a také z odborné literatury. Praktická část bude obsahovat nejprve charakteristiku sportovního …more
Abstract:
The objective of the Bachelor thesis is to identify target groups of customers of a sport complex "Na Koupališti" in Sazovice. Individual target segments will be set on the basis of specific criterions and subsequently a form of communication with these segments will be suggested. The theoretical part of the paper will focus on expert information, which is gathered from my studies and professional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Vajdíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Žáková, Petra. Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing