Pavla Hudáková

Master's thesis

Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy

Acts of Indiscipline from the Perspective of a Primary School Teacher
Anotácia:
Nekázeň je považována za běžnou součást výuky a školních dnů, proto cílem diplomové práce je odkrýt, jak učitelé vnímají nekázeň žáků na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje východiska nekázně a problémového žáka. Na vzorku deseti učitelů byl realizován výzkum prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru, který odhalil subjektivní pohledy na problematiku nekázně. Zjištění předkládají …viac
Abstract:
Indiscipline is considered a common part of teaching and school days, so the aim of this thesis is to uncover how teachers perceive student indiscipline in the first stage of elementary school. The theoretical part clarifies the basis of indiscipline and problematic students. A sample of ten teachers was studied through observation and interviews, which revealed subjective views on the issue of indiscipline …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hudáková, Pavla. Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training