Autorita učitele z pohledu žáků – Mgr. Markéta Nevrklová
Mgr. Markéta Nevrklová
Bakalářská práce
Autorita učitele z pohledu žáků
Teacher's authority from students' perspective
Anotace:
Bakalářská práce „Autorita učitele z pohledu žáků“ pojednává o problematice autority ve školním prostředí. První část mé práce je zaměřena na ucelenější pohled na tuto problematiku ve spojitosti s výchovným působením učitele, kázní a pozorností žáků při vyučování, vlastnostmi a dovednostmi učitele, vzájemným vztahem učitel-žák a školním prostředím. V teoretické části se snažím prezentovat výsledky …víceAbstract:
Bachelor thesis „Teacher´s authority from students´ perspective“ deals with a problem of authority in the school environment. First part of my work is focused on a global perspective on this issue in connection with educational influence of a teacher, discipline and attention of learners during tuition, qualities and acquirements of the teacher, mutual relationship between the teacher and learner and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/by8vg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Developing Writing Skills in Lower-secondary Learners: Textbook Evaluation
Denisa Zbudilová -
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback
Magdalena Tomášková -
Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Reading Skills in Lower-secondary learners
Barbora Kubátová -
Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners
Martina Hrdá -
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Zuzana Holá