Obraz města a jeho komunikace – Bc. Natálie Kratochvílová
Bc. Natálie Kratochvílová
Diplomová práce
Obraz města a jeho komunikace
City image and its communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzájemným propojením obrazu města a jeho marketingové komunikace v souvislosti nových trendů. Teoretická část je jednak rozborem vztahu fyzické i mentální podoby města a jejich vlivu na image lokality, a jednak analýzou marketingové komunikace měst v dnešní době. Jednotlivé části se pak propojují v zaměření na fenomén městských průvodců, který je poté aplikován v části praktické …víceAbstract:
The thesis deals with the interconnection of the city image and its marketing communication in the context of new trends. The theoretical part is an analysis of the relationship between the physical and mental form of the city and their influence on the image of the destination, and an analysis of the marketing communication of the cities today. The individual parts are then interconnected in the focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gp5cd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingová komunikace městské knihovny
Aneta Liberdová -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace městského obvodu Slezská Ostrava
Denis Velčovský -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Analýza marketingové komunikace městského dopravního podniku
Filip Koštěl