Bc. Adam Svoboda

Bakalářská práce

Návrh nové marketingové značky ve službách

Design new marketing brand in the service
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice tvorby nové marketingové značky ve službách. Její první část je věnována obecné rovině této problematiky, tedy historii marketingových značek, zásadám tvorby log, symbolům, barvám či typografii. Druhá část tuto obecnou metodiku aplikuji na konkrétní tvorbu nového loga. Charakterizuje odlišnost vytvořeného loga, a v souvislosti s veřejným průzkumem …více
Abstract:
The present thesis is devoted to creating new brand marketing services. The first part is devoted to this general topic, such as history of marketing brands, principles of creation of logos, symbols, colors and typography. The second part of this general methodology applied on the concrete creation of a new logo. Characterizes the difference produced logos, and related to public research analyzes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze