Návrh nové marketingové značky ve službách – Bc. Adam Svoboda
Bc. Adam Svoboda
Bakalářská práce
Návrh nové marketingové značky ve službách
Design new marketing brand in the service
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice tvorby nové marketingové značky ve službách. Její první část je věnována obecné rovině této problematiky, tedy historii marketingových značek, zásadám tvorby log, symbolům, barvám či typografii. Druhá část tuto obecnou metodiku aplikuji na konkrétní tvorbu nového loga. Charakterizuje odlišnost vytvořeného loga, a v souvislosti s veřejným průzkumem …víceAbstract:
The present thesis is devoted to creating new brand marketing services. The first part is devoted to this general topic, such as history of marketing brands, principles of creation of logos, symbols, colors and typography. The second part of this general methodology applied on the concrete creation of a new logo. Characterizes the difference produced logos, and related to public research analyzes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11543/vsh_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Adam. \textit{Návrh nové marketingové značky ve službách}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kb4230/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Global Automotive Industry
Ondřej Rylich -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
The influence of the Great Recession on the German automotive industry export
David Hamáček -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
The Hydrogen Embrittlement of Steels for the Automotive Industry
Sajin Nego Mohan Chandra Dhas -
GDP Fluctuation and its Effects on the Automotive Industry
Giga Tatanashvili -
The Effect of Informal and Formal Networking on Uncertainty and the Performance in the German Automotive Industry
Johanna Kreiser