Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti" – Mgr. Barbora ŠOPÍKOVÁ
Mgr. Barbora ŠOPÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti"
Marketing communication of summer film school in Uherské Hradiště
Anotácia:
Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové …viacAbstract:
Film festivals have always been very popular with spectators from the public and therefore they bave significant impact on culture, scholarship and tourism. They can also bring a financial effect and offer a possibility of creating new short-term job opportunities. Film festival is a subject wleich needs to be well promoted so that it could find its future customers. It has become a sensible choice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2005
Identifikátor:
587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOPÍKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingové komunikace filmového festivalu ''Letní filmová škola v Uherském Hradišti''}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/kb4bhm/.
Jak správně citovat práci
ŠOPÍKOVÁ, Barbora. Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti". Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Marketingová komunikace
Jan Konvalinka -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School
Jitka DVOŘÁKOVÁ -
Návrh online komunikace pro letní dětský tábor
Barbora Haspeklová -
Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského
Ondřej RÁZL -
Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů
Markéta Matoušková