Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží – Radim Boháč
Radim Boháč
Bakalářská práce
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
Marketing strategy of the fast moving consumables
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je navrhnutí marketingové strategie pro prodejnu rychloobrátkového zboží se zaměřením na segment vína a delikates. Tento koncept by měl být aplikovatelný i na prodejny, které vyloženě nejsou specializované pouze na tento segment, ale jejich nabídka tyto výrobky obsahuje. Dále se bude práce zabývat nákupním chováním zákazníka včetně rozhodovacích procesů. Případová studie …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on basic marketing strategy of the small shop with fast moving consumables, especially wines. The whole concept of the strategy could be also aplicated on other shops with the same segment of products with or without specialization in wines. Thesis then focuses to describe consumer behaviour and decision-making processes. The bachelor thesis is divided into two parts: the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Michaela Ševčíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83007
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
Anna-Marie Rambousková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Analýza in-store komunikace značky Ariel - prací kapsle a návrh na její vylepšení
Johana Kolářová