Dříve (ne)znamená lépe - otázka rané výuky angličtiny v českém školství – Bc. Eva Malečková
Bc. Eva Malečková
Diplomová práce
Dříve (ne)znamená lépe - otázka rané výuky angličtiny v českém školství
The Earlier Means/Does Not Mean The Better - The Problem of Early English Language Learning in Czech Education
Abstract:
This thesis focuses on the fact, whether/how the early education in a foreign language influences the final level in the language at pupils at the primary school. The practical part will concentrate on this issue in a chosen region and will try to evaluate conclusions of the inquire.Klíčová slova
výuka angličtiny
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Pištora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva