Výuka psaní v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ – Martina Krištofová
Martina Krištofová
Bakalářská práce
Výuka psaní v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Teaching Writing in Lower-secondary English Classes
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti psaní v kontextu výuky psaní na druhém stupni základních škol. Teoretická část nejprve definuje komunikační kompetenci jako cíl výuky cizích jazyků. Poté se práce soustředí na současný pohled na výuku psaní a diskutuje různé přístupy a typy aktivit rozvíjející tuto dovednost. V praktické části je realizovaný výzkum s cílem zjistit zkušenosti …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with developing writing skills in the context of teaching writing in lower-secondary schools. Firstly, the theoretical part defines communicative competence as an aim of teaching foreign languages. After that, the paper focuses on the current approach to teaching writing and discusses various approaches and types of tasks developing this skill. In the practical part, a research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krištofová, Martina. Výuka psaní v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Použití básnických textů pro rozvoj komunikační kompetence ve výuce ruštiny na středních školách České republiky
Tatiana Savchenko -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Komunikační kompetence u dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana Francová -
Možnosti rozvoje komunikační kompetence žáka s vývojovou dysfázií a lehkou centrální hypotonií
Kateřina Kamenická -
Přístupy a názory budoucích absolventů pedagogické fakulty Masarykovy univerzity na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Martina Weigelová -
Přístupy odborné veřejnosti k nestandardním měnově-politickým nástrojům ECB
Marek Fux