Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. – Jozef Kralovič
Jozef Kralovič
Diplomová práce
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.
Innovation Project of Marketing Strategy of the Company Belve, s.r.o.
Anotace:
Práce je projektem inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. Práce se skládá ze tři části a to teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou rozpracovány poznatky z oblasti inovací, strategie marketingu a strategických situačních analýz, které byli využity v praktické části. V projektové části jsou navrhnuty inovace marketingové strategie z hlediska marketingového mixu …víceAbstract:
This thesis is the project of innovation of the marketing strategy of the company Belve, s.r.o. The thesis consist of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with the knowledge in the field of innovations, marketing strategies a strategic situational analyses which were used in the practical part. In the project part there are suggestions for innovations of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kralovič, Jozef. Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Mezoprostředí a makroprostředí podniků působících ve stavebnictví
Pavla Malčáková