Alexandra Strapková
Bachelor's thesis
Pamäť a zvuk
Memory and Sound
Anotácia:
Cieľom bakalárskej práce Pamäť a zvuk, je objasniť, ako funguje ľudská pamäť, aké druhy pamäte máme, ako funguje proces zapamätávania si a súvislosť ľudskej pamäte s tvorbou AV diela - ako môžeme tieto poznatky uplatniť a preniesť do audiovizuálnej tvorby.Abstract:
The aim of the bachelor thesis Memory and Sound is to clarify how human memory works, what different types of memory we have, how the process of remembering works and the coherence between memory and creation of audiovisual content – how we can apply this knowledge and transfer it to audiovisual production.Kľúčové slová
paměťKľúčové slová
zvuk (film)Kľúčové slová
filmoví diváciKľúčové slová
psychologieKľúčové slová
reklama a propagaceKľúčové slová
zvuková dramaturgie
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2021
- Vedúci: Veronika Raganová
- Oponent: Radim LAPČÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková