Analýza marketingového mixu společnosti Zemědělské stavby Jihlava, a.s. – Jan Vašíček
Jan Vašíček
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Zemědělské stavby Jihlava, a.s.
Analysis of Marketing Mix Tools of a Company Zemědělské stavby Jihlava, a.s.
Anotace:
Cílem této kvalifikační práce je analýza marketingového mixu společnosti Zemědělské stavby Jihlava, a.s. V teoretické části je analyzován marketingový mix společnosti, jeho jednotlivé složky a jeho tvorba. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie z teoretické části, provedení analýzy marketingového mixu a SWOT analýzy. Zhodno-cením SWOT analýzy metodou párového porovnání jsou společnosti doporučeny …víceAbstract:
Main object of this Bachelor's thesis is Analysation of Marketing Mix Tools of a Company Zemědělské stavby Jihlava, a.s. In theoretical part of bachelor's thesis will be analysed Marketing Mix Tools of a Company with all its instruments and the creation of Marketing Mix Tools. The practical part is focused on the application of the theory from the theoretical part, also on the analysation of Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Advances in Pairwise Comparisons: Detection, Evaluation and Reduction of Inconsistency
Jiří Mazurek -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Tereza HONYSZOVÁ -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
Johana Bursíková -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Ilona Hebersteinová