Jan Vašíček

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Zemědělské stavby Jihlava, a.s.

Analysis of Marketing Mix Tools of a Company Zemědělské stavby Jihlava, a.s.
Anotace:
Cílem této kvalifikační práce je analýza marketingového mixu společnosti Zemědělské stavby Jihlava, a.s. V teoretické části je analyzován marketingový mix společnosti, jeho jednotlivé složky a jeho tvorba. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie z teoretické části, provedení analýzy marketingového mixu a SWOT analýzy. Zhodno-cením SWOT analýzy metodou párového porovnání jsou společnosti doporučeny …více
Abstract:
Main object of this Bachelor's thesis is Analysation of Marketing Mix Tools of a Company Zemědělské stavby Jihlava, a.s. In theoretical part of bachelor's thesis will be analysed Marketing Mix Tools of a Company with all its instruments and the creation of Marketing Mix Tools. The practical part is focused on the application of the theory from the theoretical part, also on the analysation of Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48747