Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s. r. o. – Lukáš DOSTALÍK
Lukáš DOSTALÍK
Bakalářská práce
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s. r. o.
Project of making the Marketing communication of company NWT Computer Ltd. more effective
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace. Společnost NWT Computer s. r. o. je jedna z největších IT společností v ČR. V teoretické části této BP jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou uvedeny bližší informace o společnosti. Předmětem je analýza dosavadní úroveň marketingové komunikace ve společnosti a v dílčích divizích …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective. NWT Computer s. r. o. is one of the biggest IT company in Czech Republic. In the theoretical part are described individual parts of marketing communications. In the practical part are noted information about company and the divisions. On the basic analysis of marketing communication are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTALÍK, Lukáš. \textit{Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/kcn9b9/.
Jak správně citovat práci
DOSTALÍK, Lukáš. Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti NWT Computer s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka