Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování – Claudia Rojčyková
Claudia Rojčyková
Bakalářská práce
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
Analysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviour
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá analýzou vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování. V práci je popsáno spotřebitelské chování, charakteristika sociálních sítích a influencer marketingu. Výzkum proběhl pomocí online dotazníkového šetření. Z analýzy výsledků vyplývá, že lidé se nechávají ovlivňovat influencery.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the influencer marketing impact on consumer behaviour. The thesis describes consumer behaviour, characteristics of social networks and influencer marketing. The research was conducted using an online questionnaire survey. The analysis of the results shows that people are influenced by influencers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
Kristýna Balharová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam