Efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v banke – Bc. Eleonóra Tamásová
Bc. Eleonóra Tamásová
Diplomová práce
Efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v banke
The Effective use of the Marketing Mix in the Bank
Abstract:
TAMÁSOVÁ, Eleonóra, Bc.: The effective use of marketing mix in the bank. [Master´s thesis]. Institute of Banking College Prague. Foreign University Banská Bystrica. The Department of finance, accounting and insurance. Advisor: doc. Ing. Peter Gallo, CSc. The year of defence 2013. The number of pages: 101 The thesis examines the use of bank marketing tools, with a focus on marketing mix in selected …víceAbstract:
TAMÁSOVÁ, Eleonóra, Bc.: Efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v banke. [Diplomová práca]. Bankovní institut vysoká škola, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií, účtovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Peter Gallo, CSc. Rok obhajoby: 2013. Počet strán: 101 Diplomová práca sa zaoberá využívaním nástrojov bankového marketingu, so zameraním sa na marketingový …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ygdbh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Adriána Šlajferčíková, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketing vybranej komerčnej banky
Marián Šaradin -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Zuzana Kubincová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Gabriela Očenášová -
Marketingový mix malého podniku
Petr Škrobák