Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách – Ing. Pavla VAŇÁSKOVÁ
Ing. Pavla VAŇÁSKOVÁ
Diplomová práce
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
The Function of Textbooks in Somatology Teaching in Secondary Schools for Nursing
Anotace:
Diplomová práce nese název Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách. Hlavním cílem je zjištění, jaké funkce učebnice zastávají ve výuce předmětu somatologie. Zvoleno bylo i několik dílčích úkolů, které se zaměřují např. na frekvenci využívání učebnic nebo zmapování využívání konkrétního druhu učebnice. V souvislosti se sledovaným cílem a dílčími úkoly práce byly …víceAbstract:
The diploma thesis is called the function of textbooks in somatology teaching in secondary schools for nursing. The main aim is to determine what functions are represented by textbooks in somatology teaching. There were selected several objectives which focus, for instance, on the frequency of use of textbooks or to chart the use of a concrete type of textbook. In connection with an observed aim and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015
Zveřejnit od: 22. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Majerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇÁSKOVÁ, Pavla. Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole
Hana Antonie Svobodová -
Historie Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné zdravotnické školy v Hradci Králové po současnost
Lucie Brdičková -
Materiální výukové prostředky v odborném vzdělávání na střední zdravotnické škole
Jana Ziková -
Vybrané výukové metody při výuce somatologie na střední zdravotnické škole
Hana Keclíková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva