Bc. Henrich Kelenyei
Bachelor's thesis
Přímý prodej
Direct selling
Abstract:
Bachelor thesis is focused on direct selling. The main topic is effectiveness of direct selling, which is examined from different angles. Efectiveness of direct selling is influenced by many factors. That is why we conducted experiment, which was testing few of these factors. In the practical part of thesis are shown results of experiment and also recommendation for sellers based on gathered data.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou priamy predaj. Hlavnou témou je efektivita priameho predaja ktorá je skúmaná z rôznych pohľadov. Na efektivitu priameho predaja vplýva veľké množstvo faktorov. Preto bol v rámci práce vykonaný experiment, na základe ktorého boli niektoré z týchto faktorov testované. V praktickej časti sú uvedené výsledky a priebeh experimentu a taktiež doporučenia pre predajcov na …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ebthk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Martina Matějovská -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva