Brand Extension: a Case Study of Starbucks – Artem Bokii
Artem Bokii
Bakalářská práce
Brand Extension: a Case Study of Starbucks
Brand Extension: a Case Study of Starbucks
Anotace:
The thesis investigates the topic of brand extension and its importance in the business practice of companies. The theoretical part of the research outlines the key theoretical aspects related to brand and brand extension. The practical part investigates the case study of Starbucks brand extension and compares it with other famous brand extension cases. The paper illustrates how Starbucks brand extension …víceAbstract:
The thesis investigates the topic of brand extension and its importance in the business practice of companies. The theoretical part of the research outlines the key theoretical aspects related to brand and brand extension. The practical part investigates the case study of Starbucks brand extension and compares it with other famous brand extension cases. The paper illustrates how Starbucks brand extension …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Emmanuel Selase ASAMOAH -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Polina Shumilova -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh