Jan Krásný

Bachelor's thesis

Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR

Comparison and Evaluation of Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce se pokouší porovnat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci vybraných bank v ČR a odhadnout budoucí vývoj marketingové komunikace v bankovní sféře. Práce nejprve definuje základní principy a nástroje marketingu a marketingové komunikace v historickém kontextu. Následuje vymezení specifik pro oblast služeb, resp. bankovnictví. Těžiště práce je ve srovnání nástrojů marketingového …more
Abstract:
This study is comparing, analysing and evaluating marketing communication of selected banks in the Czech republic. It also predicts future trends of marketing communication within the bank industry. At first, the study defines basic principles and tools of marketing communication in historical context. It is followed by the description of specifications in the area of banking services. The focus of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Evžen Sýkora, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS