Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR – Jan Krásný
Jan Krásný
Bachelor's thesis
Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR
Comparison and Evaluation of Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce se pokouší porovnat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci vybraných bank v ČR a odhadnout budoucí vývoj marketingové komunikace v bankovní sféře. Práce nejprve definuje základní principy a nástroje marketingu a marketingové komunikace v historickém kontextu. Následuje vymezení specifik pro oblast služeb, resp. bankovnictví. Těžiště práce je ve srovnání nástrojů marketingového …moreAbstract:
This study is comparing, analysing and evaluating marketing communication of selected banks in the Czech republic. It also predicts future trends of marketing communication within the bank industry. At first, the study defines basic principles and tools of marketing communication in historical context. It is followed by the description of specifications in the area of banking services. The focus of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nvivd/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁSNÝ, Jan. \textit{Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/kek4na/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová