Komunikace začínajícího a zkušeného učitele s žákem na střední škole – Ing. Michal Dermek
Ing. Michal Dermek
absolventská práce studenta CŽV
Komunikace začínajícího a zkušeného učitele s žákem na střední škole
Teacher-beginner and Teacher-expert communication with a student at secondary school
Anotácia:
Práce analyzuje komunikaci mezi učitelem a žákem v konkrétním odborném předmětu na střední škole. Všímá si rozdílů v komunikaci mezi začínajícím a zkušeným učitelem v odborném předmětu. V teoretické části vymezuje základní pojmy týkající se komunikace a pedagogické komunikace, podrobněji se věnuje verbálním a neverbálním projevům pedagogické komunikace. Částečně hodnotí osobnost začínajícího a zkušeného …viacAbstract:
The thesis analyzes the communication between teacher and student in a particular expert subjects at secondary school. It notes the differences in communication between teacher-beginner and teacher-expert in expert subject. The theoretical part defines the basic concepts related to communication and pedagogical communication, more detail is devoted to the verbal and the nonverbal expressions of pedagogical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Ivona Martínková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DERMEK, Michal. \textit{Komunikace začínajícího a zkušeného učitele s žákem na střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kem8gh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Educational sciences study / Teaching Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
The Effect of Textbook Vocabulary Homework on Student Academic Achievement in Upper Secondary School EFL Classes
Jakub Podešva -
Errors and Error Treatment in Secondary School Student Writing
Petra Kohoutová -
Use of student-engaging activities in ELT at lower secondary school
Kateřina ZVOLÁNKOVÁ -
Use of student-engaging activities in ELT at lower secondary school
Kateřina ZVOLÁNKOVÁ -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva