Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Kateřina Látalová
Bc. Kateřina Látalová
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. V první části jsou charakterizovány a zhodnoceny různé typy marketingových nástrojů pro podporu a zvýšení prodeje v současné době. V druhé části jsou definovány a zhodnoceny použité marketingové nástroje společnosti COTY ČR, s r. o. v rámci kampaně Play it Wild. Třetí část práce obsahuje posouzení efektivnosti …víceAbstract:
Subject of this diploma thesis is the proposal of marketing activities for the sales promotion and sales increase. The first part deals with a description and evaluation of various types of marketing tools currently used for the promotion and increase of sales. The second part is focused on definition and appraisal of the marketing tools applied by COTY Czech Republic s.r.o. in the course of Playboy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aadk5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketing communication for newly launched products in selected market
Lucie Kambová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček